keskiviikko 20. elokuuta 2014

Blow my mind!

Tajusin tänään jotain, joka meinasi räjäyttää mun tajuntani. Olen AINA ajatellut, ettei musta koskaan voi tulla normaalipainoista, koska matka siihen on niin pitkä, ettei mun kärsivällisyyteni tule siihen riittämään. Jo pelkkä 80 kilon laihdutusurakan ajatteleminen on musertavaa ja se tuntuu täysin mahdottomalta. Varsinkin, kun tiedän kokemuksesta, että 5-10 kiloa lähtee helposti, mutta sen pidemmälle en yleensä jaksa, koska tuntuu ettei ne muutamat kilot muuta tätä katastrofia miksikään. Ja sitten päädyn itsesääliin ja tunnesyömiseen ja saan nopsaan kilot takaisin korkojen kera...

Mutta tänään, juuri tänään ajattelin, että saan lähiviikkoina -20 kg täyteen. Se tuntui hyvältä, mutta ei mitenkään erikoiselta kuitenkaan. Kunnes tajusin, että se on yksi neljäsosa kokonaistavoitteesta!! Siis 25% siitä mitä olen tavoittelemassa! Siitä mahdottoman suuresta ja tavoittamattomasta 80 kilon pudotushaasteesta olen saavuttanut jo neljänneksen!! Se tuntuu ihan käsittämättömältä! Tämä on toki ollut välillä haasteellista ja välillä on tullut takapakkia, mutta jos nyt katson taaksepäin puolen vuoden taakse, niin ei tämä todellakaan ole ollut mikään tuskien taival tai mitenkään erityisen hirveää. Tämä on ollut ihan mukava matka ja olen oppinut matkalla paljon sekä itsestäni että ravinnosta. Mikä parasta, en ole joutunut tekemään suuria uhrauksia, vaan olen voinut tehdä matkaa maltilla ja itseäni kuunnellen. Ehkä tämä matka ei olekaan niin toivoton, kun olen aina kuvitellut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti