torstai 14. elokuuta 2014

Sheikkaa sitä mitä sul on!

Vaikka mä en ole koskaan tykännyt varsinaisesti liikunnasta, niin tanssimisesta ja musiikista ja mä olen tykännyt AINA! Olen muutamia kertoja käynyt aiemmin zumbassa ja tykännyt siitä kovasti. Jossain vaiheessa esteeksi muodostui zumbatuntien aikataulu enkä enää käynyt salilla zumbaamassa. Viime syksynä löysin tieni takaisin tunneille, mutta ohjaaja oli vaihtunut enkä oikein päässyt uuden ohjaajan kanssa enää hommaan kiinni ja sekin sitten jäi... Nyt olen ajatellut aloittaa harrastuksen uudelleen, mutta aikataulut ovat edelleen ongelmalliset. Muistelin joskus lukeneeni zumba -pelistä ja mietin, että mahtaisiko Wiil:le löytyä zumbaa. Nopea googlaus kertoi, että pelejä löytyy parikin kappaletta! Tein nopean käynnin Huuto.netissä ja tänään se sitten napsahti postiluukusta sisään: upouusi Zumba fitness 2 -peli ja vyö, johon Wii -kapula on tarkoitus laittaa pelin ajaksi. Ja tietysti sitä oli pakko testata heti samantien!

Valitsin umpimähkään biisivalikosta mukavan kuuloisia biisejä ja zumbailin mukana. Lapset zumbasivat mun seuranani ilman kapuloita ja hihkuivat kannustuksia: "Hyvä äiti! Sulla on jo kolme tähteä! Sä oot tosi hyvä tässä zumbassa!" :D Kerkesin noin 20 minuuttia (viisi biisiä) zumbaamaan ja hiki valui virtanaan ja olin ihan hengästynyt. Fiilis oli tosi hyvä ja ohjelman oman laskurin mukaan noinkin lyhyessä treenissä paloi jo melkein 400 kaloria! :o Toki tällaisen ison massan liikuttaminen vie paljon energiaa, mutta mulle oli ihan ylläri että zumba polttaa noin paljon kaloreita! Taidan tästä lähtien ottaa tavoitteeksi ainakin yhden zumba -session per viikko. Se on niiiiiiiin kivaa ja vielä kivempaa kun saa valita itse biisit ja zumbata rauhassa ilman muiden tuijotuksia. Me like! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti