perjantai 24. lokakuuta 2014

Murinaa painosta ja onnistumisen tunteita lenkkipolulla

Plääh! Jokin on nyt (TAAS) vialla. Viikko on mennyt aika hyvin makrojen kanssa ja keskiviikkona kävin veisjuoksemassa tunnin verran. Töiden osalta viikko on ollut pitkä ja vaikka olen parina päivänä ylittänyt kalorimääräni parilla sadalla, niin silti olen mielestäni onnistunut oikein hyvin! Ja mitä sanoi vaaka tänäaamuna? Kilo lisäystä maanantaihin verrattuna! :o Perhana... Toki tunnen, että flunssa tekee tuloaan ja viimeksi painoni nousi flunssan kourissa parisen kiloa, mutta tää on niin turhauttavaa!! Kärsivällisyys ei ole muutenkaan mun vahvimpia puoliani ja juuri siksi olen tykännyt tähän asti ketoilusta: tulokset ovat nopeita ja takuuvarmoja. Paitsi että nyt ne eivät olekaan ja se alkaa todellakin korpeamaan!

Illalla olin jo sen verran sisuuntunut tuosta vaakalukemasta, että illalla tarvoin reilun 4 kilometrin lenkin hyytävässä pohjoistuulessa. En ole ottanut yhtäkään juoksuaskelta varmaan 15 vuoteen ja jostain syystä nyt tuli sellainen olo, että osaakohan sitä enää edes juosta? Kuin sattumalta lenkkimatkallani oli pätkä, josta oli katuvalot syystä tai toisesta pois päältä. Päätin käyttää tilaisuuden hyödykseni ja otin muutaman hölkkäaskeleen. Ei se mukavalta tuntunut ja kyllä tämän supermassan kyllä tuntee polvissaan kun isku tulee erilailla kuin kävellessä. Tein matkan aikana kolme "spurttia" ja jokaisen aikana kolmisenkymmentä juoksuaskelta. Tiedän, että moni siellä nyt pyörittelee silmiään tälle, mutta mulle tämä todellakin on saavutus! Ehkä jonain päivänä mä pystyn juoksemaan, vaikka kilometrin!

Huomenna lähden teini-ikäisen kummityttöni lähikaupunkiin viettämään tyttöjen päivää. Tarkoitus olisi käydä shoppailemassa, syömässä sushia ja mennä katsomaan leffaan Prinsessa Kaguyan taru. Aion syödä hyvillä mieli sushini ja pitää "huijauspäivän" vaikka paino onkin nyt muutenkin noususuunnassa. Lisäksi sunnuntaina on tiedossa yhdet synttärijuhlat, joten katsotaan miten niistä selviän. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti