lauantai 28. maaliskuuta 2015

Munapaasto: Siirtymän loppusuora häämöttää

Munapaaston siirtymävaihe alkaa olla lopuillaan. Olen ottanut pikkuhiljaa uusia ruoka-aineita mukaan ruokavaliooni, mutta esim. kerman käyttöä olen rajoittanut reilusti ja turkkilaista jogurttiakaan en ole syönyt joka päivä. Pääpaino on edelleen ollut kananmunissa, salaatissa, kanassa, rasvassa ja juustoissa. Pieniä herkkuja olen itselleni sallinut eli esim. palan 70% tummaa suklaata tai pari lusikallista "huijaushilloa" pannarin kanssa. Ainoa mikä tuntuu nyt tökkivän, on juominen. Huomaan, että lipsun juomisrytmistäni varsinkin töissä ja yritänkin nyt viikonlopun aikana saada taas enemmän juotua.

Olo on muuten ihan loistava ja mielitekojen suhteen olen pysynyt lujana. Vaikka ei pahempia himoja ole ollutkaan, mutta eilen esim. tuoreiden popcornien tuoksu oli viedä tajun... :o Popparit nyt sinänsä eivät ole niin pahoja ketoilun kannalta kuin sipsit, mutta en tässä vaiheessa niitä viitsi syödä.

Tänään kävin vaa'alla ja paino on sama 118,5 kg kuin keskiviikkonakin. Olen tyytyväinen! :) Seuraavan punnituksen teen sitten maanantaiaamuna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti